November 22, 2009

Cafe World...

Aku ada Facebook, tapi sangat malas nak update & with my condition right now, I just looove to be invicible!!!! It's just me....

Anyway, satu malam aku nampak Sayang main Cafe World kat FB and I was kinda yelling at him... 'Sayang, don't even start!!! Nanti you addicted!!!' Then dia cakap, dia just bukak sekali jer sehari.... Pastu, I peeked at the game and just for fun, I tried, and guess what!!! I'm sooooooooo addicted right now!!! DAMN!!!! Pastu bila Sayang tak bukak game tue, aku paksa dia bukak dengan alasan, aku tak tau bukak. Dia suruh aku main kat aku nyer FB tapi aku bagi alasan aku malas, nanti aku addicted!!! Malangnya, since aku memang tau semua password Sayang and dia dah ajar aku macam mana nak bukak, aku tersangatlaaaaaaaaaa addicted.... Sangat tensi!!!!

KELUARKAN AKU DARI ADDICTION INI.........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...