August 07, 2009

Demam...


Gambar nie amik kat umah Intan kat Manchester, konon habis lawa laaa pada aku....

Aberdeen sejuk, sangat sejuk kadang-kadang sampai mencecah tahap beku. Tapi sayang and Faheem OK jer duduk sana... Dekat KL yang panas dan berjerebu, H1N1 dan denggi yang sangat merisaukan nie, dua-dua demam. Sayang memang tumbang lah... Dekat ssebotol panadol ditelan, temperature still high, aroung 38-39degC... Nak reach 37degC pun payah. Yang Faheem lak, badan kejap OK, kejap panas, kejap dedar. Block nose and runny nose most of the time. Tapi aktif bukan main.... Dah 2 malam tak tidur, so, dengan aku lah tak tidur sekali... Yang sakitnya, langsung tak nak berenggang dari aku or taknak berletak.... Sakit gak laaa tangan aku sekarang melayankan si keci sorang nih...

Aku ada exam esok, apa pun tak study lagi.... huhuhu!!!!





Tengah berjinak-jinak dengan shutter speed, aperture & ISO... Hehehhe!!!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...