March 23, 2011

Wajah Kesayangan Hamba...



kat KLIA



Belakang tue, Gunung Kinabalu... Bila laaa nak panjat... nak panjat bukit sikit pun dah semput!!! Tak fit langsung!!!






Dua-dua pun pengarang jantung aku...


Faheem & Ninda...


Muka dah boring... Nasib ada lollipop!!!


Faheem & Uncle Syafiq...






Ya aa aww!!! Lollipop giant yang beli kat airport KK. Tensi aku, cuz lollipop tuh like waaayyyyy overprice!!! So, aku memang tak bagi beli even dia nak... Sekali, dia jalan-jalan ngan Daddy dia, tah apa dia bodek, terus dapat!!! Damn!!! Siap bila dah beli, dia lari-lari kat aku sambil duk jerit, 'Taraaaa.....!!!' (dengan tangan excited tunjuk lollipop!!!!) Again, damn!!!


Abaikan aku yang besar itu yeee.... Semua gambar di atas adalah gambar waktu kat KK kecuali yang gambar-gambar last, yang Faheem pakai cap Firefly, tue gambar kat rumah PIL...

Ingat nak update yang lain hari nie, tapi malas pulak nak pilih gambar.... nie pun rasa jenuh pilih gambar...

Ok, enjoy...

2 comments:

liza said...

wei babe..makin comel nampak..hehhehee....
faheem dah besar.rindu ngan dia:)

FaznFaz said...

tue aaa.... semnejak dua menjak nie makan jer kejenya.... tsk!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...