February 21, 2012

Banyak Persoalan Yang Berada Di Minda...

Banyak tanda tanya dan juga kata kerja...

Tetiba!!! Oh, ada banyak benda yang bermain kat minda aku nie...

Tapi tak terluah....

Kadang-kadang, banyak jugak soalan yang aku terima....

Tapi, even aku ada jawapan pun, still tak terluah, even to defence myself...

Sebab aku rasa, perspektif aku sangat berbeza dari orang yang mengemukakan soalan atau pandangan...

Degil atau keras kepala sebab tak nak dengar nasihat orang??? Mungkin...

Tapi aku memang tak suka dengar cakap orang pun...

Pada aku, zaman aku nak dengar cakap orang dah lama berlalu....

I might be wrong, but I strongly believe that I know where I stand...

As for now, aku memang still tak jumpa lagi benda yang aku cari...

Tapi bukan alasan untuk berputus asa...

Atau ikut apa yang dicadangkan just because it's a safe choice...

I don't want safe, but I want satisfaction...

I want to do something that people might not understand, yet so damn important...

Well, it really sounds complicated...

But it just get annoying when people just start assuming, or pushing....

With all those questions, with all those advised...

Honestly, I don't need it, and I don't even care...

Just let it be...

Just let me be me...

Biarkan si luncai dengan labunya...

Kerana hanya si luncai tahu, apa yang patut dibuat...

And if I failed, or fall along the way....

At least, I only have myself to be blame...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...