December 23, 2010

Aku Rindukan....

Faheem waktu dia baby.... tembam & bulat sangat!!!! Sekarang dah panjang... Nak peluk pun dah tak cukup tangan...






Oh ya, gambar-gambar nie antara gambar terawal yang aku ambik guna kamera kesayangan aku, Lumix G1. Tapi yang sedihnya, kamera nie dah kena rembat kat Genting bulan lepas. Aku sangat hangin satu badan, memang aku nak maki habis pencurik tue, tapi Sayang kata, sabar je laa.... ujian dari Allah.... sesapa yang ada nampak Lumix G1 kaler biru, dalam bag Lowenpro, memang high chances laaa aku punya, sebab 1) kamera nie dah tak jual sangat and 2) kalau ada pun kat Malaysia, biasanya kaler hitam...

Banyak pulak aku merepek... sebenarnya tengah belek-belek gambar-gambar lama waktu kat UK & Aussie... tue yang update tue.... oklah, bye...

1 comment:

Madam Sooyaree said...

Babe, best kan bila baby tengah muka gebu. Tapi dengan syarat bukan time dia nangis le, hehehe

Btw, the camera, you can check it out:-
http://www.google.com/products/catalog?q=panasonic+dmc-g2&rls=com.microsoft:en-us:IE-SearchBox&oe=UTF-8&rlz=1I7MOOI_en&um=1&ie=UTF-8&cid=11758908150569081594&ei=QvgTTfH6O9Ofnwer3eCMDg&sa=X&oi=product_catalog_result&ct=result&resnum=4&ved=0CEAQ8wIwAw#

Ada banyak giler, and aku buta kamera. So better kau pilih, and give me the link. See if it's worth it for yourself la k ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...