December 30, 2010

Teaser...

Okeh, aku ingat baca blog jer addictive.... Rupa-rupanya, bila aku rajin tulis blog, sehari tak tulis, rasa macam menggigil jer badan tue.... hehhehe!!! Gila exaggerate kan???!! Tapi, serious, kepala otak memang duk pikir, idea apa nak tulih.... hehehhe!!!!

Anyway, aku ada something nak share... Ye laaa.... since dah nak tahun baru nie, aku pun malas nak depressed pasal takder keje ke hape.... Aku nak cuba jadik more positive.... Nak make used apa yang ada kat sekeliling aku... Lagipun, Allah knows best right???? Bak kata-kat yang dipetik dari SINI

When life gives you flour dont make lempeng. Aim high,make macaroons instead.

Seriously, his words inspire me.... heehhehehe!!!

Oh, melalut pulak, sebenarnya nak share something.... Aku pun nak join laaa rakan-rakan blog lain untuk membuka online shop. Bukan apa, selain mengisi masa lapang, aku nak generate kepala otak aku yang dah beku akibat lama sangat tak guna... hehhehehhe!!! So, kat bawah nie, gambar teaser laaa yer???? Kalau dah siap setup segala, nanti aku announce ye???

Hope korang sudi support.... Thanks in advance....


Faheem sebagai model tak berbayar... hehheeh!!!!

Buy It Now
Sayang suka-suka aje tambah button nie, hehe!


4 comments:

Farah said...

adakah itu jam?

i support u babe!

quote yg ko share tu aku suke!

FaznFaz said...

heheehhe.... thanks babe!!! yup, tue jam bangle kaler-kaler... quote tu aku baca kat blog.... mamat tue mmg funny!!!! kalau aku baca blog dia, mesti aku gelak tak hengat dunia!!!!

Madam Sooyaree said...

Jam ke, ingatkan ape le tadi. Btw, blog kau cantik la, camne nak buat? :D

FaznFaz said...

hehehe.... babe, aku buta IT!!!! semua pun al yang buat!!!! hahahahhaha!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...