September 05, 2011

Bismillahirrahmanirrahim...

Finally, setelah genap 2 tahun 1 bulan aku menganggur, alhamdulillah, hari nie aku start keje ngan company baru...

Company biasa-biasa ajer, memanglaaa tak leh lawan dengan gaji and benefit yang company lama bagi...

Tapi, in a way, aku sangat percaya ada rahmat di sebalik semua ini... (Apsal ayat skema nih??!!)

Dan ujian pertama, Faheem la pulak demam kan??? Sebenarnya dari sebelum raya dah start flu segala sampai tak pergi school... On and off masa raya, tapi since bekalan ubat banyak lagi, so, just keep him on medication...

Tetiba malam tadi, badan dia panas giler!!! N stok batuk tak berenti!!! Dah bagi panadol n ubat batuk pun tak kebah, so, nak bawak laa dia pergi klinik yang biasa kitorang pergi, malangnya, agaknya sindrom lepas raya, klinik penuh, hokey????

Tak sanggup nak tunggu, and kebetulan kat rumah ada lagi satu ubat bon***, so, kitorang pun masukkan laaa ubat tue... Tak lama lepas tue, baru laaa nampak aktif sikit, kalau tak, melepek aje...

Malam tadi, kitorang monitor je laa keadaan dia, dalam pukul 5 pagi, dia batuk-batuk balik n badan pun ada panas sikt... So, bagi ubat segala baru dia tidur balik...

Tak pasal-pasal hari nie, Sayang ambik cuti jaga anak!!! Siap remark lagi tuh, aku kerja je dia kena jadi Mr Mama!!! (Ye laaa, dulu kat UK, aku keje dia sambung belajar PJJ, so konon-konon dulu dia Mr Mama laaa....

Anyway, hope Faheem cepat sembuh... Tak senang kerja kalau anak sakit... N hopefully keje aku OK... Ye laaa... Aku keje pun mainly sebab nak kukuhkan family financial kan???

Hehe!!! Sesuka hati je kan, 1st day keje dah update blog!!! Nak buat camno, bos semua pun tak masuk lagi!!! So, melangutlaaa aku kat sini before nak report duty.... Heheh!!!

Kengkawan, wish me luck, ok??? Doakan aku ye.....

Many thanks in advance!!!
Sent from my BlackBerry®

2 comments:

en_me said...

gudluck mama fahem tewww..

btw, nice blog keep it up

FaznFaz said...

thank you :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...