January 30, 2012

Aku Layan AJL26 Sebab....

Aku strongly dapat rasa yang Remy Ishak akan ada untuk lagu Kisah Hati Alyah... Serious aku jerit bagai nak giler bila dia keluar even tak sampai 10 saat.... Yet, trending kat twitter kut!!!! (Hehe!!! Aku purposely ada twitter untuk follow @plustrafik. Just nak tau jalan mana yang tak jam!!! Hahahha!!!) Tapi, lepas tu, cam layan lak gossip-gossip kat situ!!!

Anyway, aku suka Alyah menang persembahan terbaik (of course, sebab Remy Ishak jadik ajinomoto kut!!!) Jadik patung cendana kat situ pun dah cukup hensem dah!!! Hahahahha!!!! And aku suka jugak lagu nie, dah jadik official song aku kat karaoke kut!!!!

Oh, suka jugak yang lain-lain tu!!! (Pfft!!! Plastik gilos!!!!) Ok, aku bimbo malam nih!!!

Anyway, layan.....

Kisah Hati AJL26




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...