January 01, 2012

The Thing I Hate Most...

Ialah orang merokok dalam rumah!!! Rumah nie dah laaa banyak family and kids!!! Sesuka hati aje!!! Tambah pulak orang yang merokok tu ada baby yang tak sampai setahun!!!!

Serious aku rasa macam orang tue tak sekolah!!! Kau nak mampus cepat ko mampus sesorang sudah!!! Ni tak.... Nak liibatkan orang lain pulak!!! Yang peliknya, kalau ko stok tak sekolah nak libatkan orang lain dah satu hal, ni anak ko tak sampai 6 bulan kut!!!! Tak pikir ke yang ko dah rosakkan otak dia, sistem imun dia and pemikiran dia!!!! BODOH SUNGGUH!!!! Nanti, jangan nak marah laaa anak ko pun merokok jugak!!! Ke memang tak kisah??!!! Siap sebelah tangan dukung anak, sebelah tangan dok pegang rokok!!! Akai ada ka????

Serious, kepala aku sangat pening sebab terpaksa bau rokok and anak aku pulak buat pasal, so, aku memang tengah hangin satu badan!!! Sekarang aku dah stok pakai purdah, ambik hujung tudung, selit tepi untuk tutup mulut!!!

Memang selamanyalah I hate smokers!!! Tapi yelah, yang kita tak suka tulah, yang kita dapat, which my Sayang pun perokok, but 1 thing for sure, he never smokes inside the house, he never smokes in front of me, definitely, never smokes in front of our son!!!

So smokers, please, it's your decision to smoke, and I have no right at all to stop you from doing so!!!! But please, we have our right as well not to receive any polluted air from you. So please, stop smoking in front of us!!!
Sent from my BlackBerry®

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...