January 11, 2011

Mari Kita Intai Apa Yang Faheem Buat....

Muka khusyuk hokeeeyyyyyy??????????? Aku panggil pun dia buat donno......



.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Yup!!!! Bee Movie!!! Tak sia-sia aku beli DVD nih!!!! Masalahnya, aku nak tengok TV memang langsung tak boleh, ok???? Nie dah kali ke-2... Tak tau hari nie kena tengok berapa kali!!!!

Anak... anak.....

Sampai aku dah naik hafal...
Thinking bee....
Behind the fellow...
Black and Yellow!!!!!
Hello!!!!!

p/s: ooh, Aku dah pandai buat batch watermark guna Photoscape. Suka!!!! (Ok, kecoh jer, orang lain lama dah tau!!!) Dulu malas nak buat watermark sebab kena buat satu-satu kan???? Rupanya boleh buat sekali gus ok??? Senang kerja aku.... hehhehe!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...