January 07, 2011

Perkara Yang Paling Mentensionkan Bila Duduk Rumah...

dengan budak umur 2 tahun lebih yang dah pandai memintak itu ini.... Paling terbaru, dah pandai control TV hokey????? Celik bijik mata dah sebok tarik tangan aku pergi rak DVD and paksa aku pasang citer Chipmunk, Bee Movie, Fish (Finding Nemo) & Spongebob!!!!

TENSI hokeh???!!!!!!!! Langsung aku tak boleh nak tengok TV kalau tak nak dia meminta-minta banyak kali.... Sungguh annoying!!!!! GGGgrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!

Kalau dia sebut Viaaa (terpengaruh dengan iklan TV3 yang nananana tuh...) maknanya adalah channel 613 tanpa henti atau kalau mood baik boleh laaa tukar ke Nick Channel, providing ada spongebob atau ke Disney kalau ada Phineas & Ferb!!! (nasib yang nie mak dia pun suka tengok!!!)

Arrggghhhh!!!!! Aku nak layan CSI marathon laaaa.....

Tulaaa.... dulu suka sangat beli DVD kartun (Incredibles, Nemo etc..) sampai member kat Aberdeen pun duk gelak.... Tapi, walau memang tak rugi every penny sebab sekarang diturunkan untuk Faheem, tapi tensionlah kut, kalau aku pun dah duk hafal dialog Chipmunk tuh!!!!!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...